26 mei, 2014

Zon(dig)dag

 
Oei, wat had ik mij op het bezoek van W. en A. verheugd.
Niet alleen genoten we van een gezellige middag op de nieuwe terrassen bij ons huis, ook mocht ik vandaag toegeven aan mijn eetlust.
 
Genieten bij Bru17!
 
 
Vooraf had ik (het laatste portie) krabscharen.
W. was tevreden met zijn gebakken mosselen en P. en A. genoten van hun vis/garnalensoep.
 
P. koos voor rog als hoofdgerecht.
W. en A. aten kabeljauw en ik wilde tarbot.
 
Allemaal heerlijk.
 
Jammer alleen dat er geen koud biertje meer getapt kon worden.
 
Het restaurant zal, met het hoogseizoen nog in aantocht, toch echt voorbereid moeten zijn op uitverkochte weekends.
Dat houdt dus in: geen NEE verkopen.
 
Zorg ervoor dat alles wat op de kaart staat leverbaar is en zorg dat er altijd een koud biertje getapt kan worden!!!
 
En alsjeblieft - mijn mond afvegen aan mijn handen? Een goede, stevige, absorberende papieren servet kan ze de kop toch niet kosten?!
 

Geen opmerkingen: