27 mei, 2014

CitizenM

 
 
Maandag gingen er twee schoonmaak tornado's door onze nieuwe flat.
Met plamuurmessen en pure amonia gingen we de dikke lagen vet te lijf.
 
Je kon mij opdweilen.
 
Ik moest, toen we in het trendy Hotel aankwamen, ook even niet aan verhuizen denken.
Sterker: ik kon mijzelf niet eens onder de douche zetten.
En toen toch nog eten bij de Italiaan.
Nog nooit ben ik om half acht als een blok in slkaap gevallen.
 
 
 CitizenM is een concept dat ons wel aanspreekt.
Er is economisch met de ruimte omgegaan.
Inchecken, uitchecken - je doet het allemaal zelf.
Daarom betaalde ik ook maar €88,-
 
Minpunten zijn "de bedstee," de douche (stom, te kort gordijn waardoor het een waterballet werd) en een niet Nederlands sprekend medewerker.
Excuus: internationaal concept. An me hoela.
 
Bij Hilton, NH, Holiday Inn en andere internationale hotels spreken ze gewoon Nederlands.
 
Geslapen heb ik - zij het met wat onderbrekingen, als P. over mij heen klauterde om naar de wc te gaan.
 
Om 06.30 belde de Samsung tablet ons wakker.
 
Time to move.
 
 

Geen opmerkingen: