17 mei, 2014

KPN reageert

 
Ja, dacht ik.
KPN doet 't toch - zij het met horten en stoten.
 
Geachte heer,
 
Op uw verzoek hebben wij de datum veranderd waarop uw pakket gewijzigd wordt. De nieuwe datum is 30 mei 2014.
 
Hebt u nog vragen? Op kpn.com/klantenservice helpen wij u graag verder. Hier vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen.
 
*******
 
"Hebt u nog vragen?"
Ja, het leek mij inderdaad raadzaam dit even te checken bij de klantenservice.
 
Uit de e-mail maakten wij op dat de installateur op 30 mei - zoals dinsdag ook met M. was afgesproken - zou komen.
 
Het ging meteen fout.
 
Eerst was het een tijd stil waardoor ik dacht dat de verbinding verbroken was.
Toen hoorde ik een luide, gejaagde stem.
 
Ik kreeg iemand met de naam van een groot komiek aan de telefoon, maar komisch was ze geenszins.
 
Vanaf het begin was ze agressief en onbeschoft.
Ongesteld? Ruzie met haar lief? Balen dat ze weekenddienst had? Moeilijke klanten?
 
Ik probeerde weer uit te leggen hoe het verlopen was, maar ze luisterde niet.
 
Toen ze alle data door de war haalde zei ik dat het inderdaad ingewikkeld was geworden.
 
Toen begon ze echt te schelden.
 
Op dat moment zette ik de speaker aan.
 
P. stond mee te luisteren en nam de telefoon van mij over.
 
Hij liet weten hier niet van gediend te zijn en vroeg haar naam.
 
Maar die naam gaf weinig reden tot lachen.
****


Geen opmerkingen: