25 augustus, 2014

Gedram

 
Beste E,
Een week geleden heeft u een bestelling geplaatst bij Onderdelenwinkel.nl. Wij hopen dat u tevreden bent met uw nieuwe product(en) en onze service. Wij willen u nogmaals vragen ons te beoordelen. Mocht u dit inmiddels gedaan hebben dan willen u daar graag voor bedanken.
 
Op het eerste verzoek heb ik niet gereageerd en dat ga ik na deze tweede oproep ook niet doen.
 
Waarom moet ik voor alles een tevredenheidsonderzoek invullen?
Ik ga er namelijk van uit dat het goed gaat/is.
 
Geen nieuws - goed nieuws.
 
Hebben ze iemand die al die mailtjes leest?
Wordt die persoon daar ook voor betaald?
  
Maar ook van mijn eigen bank, waar ik vorige week alleen maar ging vragen of voor één keer het pin-bedrag verhoogd kon worden, kreeg ik een soortgelijk verzoek.
 
 
Geachte relatie,
Op 19 augustus 2014 heeft u contact gehad met een medewerker van ons kantoor.
Graag horen wij wat u van dit contact vindt. Uw mening helpt ons om u nog beter van dienst te zijn. Helpt u mee?
 
Nee, dat doe ik niet.
Wat ik dit voor onzin.
 
Ze horen het wel wanneer het niet goed is.
 
Trouwens, toen ik indertijd phishing meldde bij de bank werd mij verzekerd dat De Bank nooit e-mails naar klanten verstuurde.
 
Nogmaals: dit is geldverspillende spam.
****************

Geen opmerkingen: