29 mei, 2006

El feliciteert.......

Raf (naam die ik in Dtsl. niet al te hard zou roepen) en Syl, mijn trouwe lezertjes en ik feliciteren jullie van harte.
Mede namens Peet, Jaak, Han, Bé, Tan, An, Dé, Gé, Bé, Lé, Dré (postuum), Kar, Har, Mar, Bar, Char en Car de allerbeste wensen met de nieuwe v.d.V.
Raf heeft goed geschoten en voor een stamhouder gezorgd.
Wij (Wil, Ro, Ri, Ra, Bou, Do, Rut, Rat en Rot) vroegen ons wel af hoe jullie Damian Rafael gaan noemen??
Van Kat, Nat, Mat en Ad kreeg ik de volgende suggesties door:
Da, Dami, Dammi, Dara, Rafje of gewoon Jr..
Syl heeft al aangegeven, zo hoorde ik van Al en Daph, dat ze graag direct doorgaat voor no.2. Dat moet dan wel een meisje worden. Maar als het een jongetje wordt is dat niet erg hoor...........als het maar gezond is.
Raf trapt een balletje met Dammi (mijn voorkeur) en Syl gaat PC' en met de kleine ??, zo zie ik dat voor me.
En als ze een jaar of 10 zijn mogen ze mee naar een concert van Geer en Goor.
Dus Raf, je staat de komende 4-6 weken op "zaadloos". Die periodieke onthouding is goed voor de aanmaak van nieuwe spermacellen en leidt jou naar een explosief verlangen aan Syl's wens te voldoen.
(Lezers ik tracht mij netjes en vooral niet plat uit te drukken, maar wel zo dat het ook voor Syl en Raf begrijpelijk is).
Eerst even scoren op het WK om vervolgens er thuis weer volop tegenaan te gaan.
Lijkt me heerlijk zo`n goalgetter.

Geen opmerkingen: