12 mei, 2006

Lekkage

Limewire is een prachtig downloadprogramma, maar blijkbaar ook gevaarlijk. Zelf had ik er muziek van afgehaald en ik moet zeggen dat dat perfect ging.
Maar de afgelopen dagen had ik toch problemen met mijn PC. Hij was ontzettend traag, liep regelmatig vast en Windows kwam steeds met onheilspellende, alarmerende waarschuwingen. Threats, threats, threats!! Mijn PC was zo lek als een mandje.
Hoogst irritant, want ze probeerden mij tevens te strikken voor (tegen betaling) een registratie.
Gisteren heb ik de helpdesk van Norrod gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was. Zelf had ik inmiddels Limewire (met pijn in het hart), Hotbar en nog wat andere spywaregevoelige programma`s verwijderd.
Norrods' advies was een gratis programma 'Hitman Pro' te downloaden.
Die machine is een uur bezig geweest mijn PC helemaal te cleanen. Echt geweldig, het karretje loopt weer als een trein. Knock on wood.
Mocht iemand toevallig toch wat gegevens van mij op het internet zijn tegengekomen, don't worry.
Sinds ik mijn weblog heb is alles openbaar.

Geen opmerkingen: