18 mei, 2006

Theatergedoe

Het mag inmiddels duidelijk zijn dat wij graag naar toneelvoorstellingen gaan. Bovenstaande voorstelling stond gepland voor 8 juni a.s.
Een maand geleden kregen wij bericht van de Rotterdamse schouwburg dat wegens omstandigheden bij v.d. Ende de voorstelling verplaatst werd.
Ons werd de keuze voorgelegd: meegaan naar de andere datum of geld terug. Teleurgesteld ging ik akkoord met de 2e optie, wij konden nl. die andere avond niet.
Vandaag ontving ik weer een brief van de schouwburg dat de boel weer is teruggedraaid met 1000 en 1 excuses. De fout ligt, volgens de schouwburg, bij v.d. Ende.
We krijgen er allerlei zoethoudertjes bij en on top of that kunnen wij met korting boeken voor het stuk 'Vaders', dat in december wordt gespeeld.
Wat een gedoe, wat een werk, wat een kosten brengt dit alles met zich mee !
Wij zijn blij, wij gaan op de geplande datum naar 'one flew over the cuckoo`s nest' met dien verstande dat wij nu een consumptie en het programmaboekje cadeau krijgen. Met dank aan Joop!!
Ik zit met 1 probleem, voor de publieksprijs kan ik ze niet meer als number one nomineren. Gisteren heb ik mijn kruid verschoten.

Geen opmerkingen: