04 september, 2006

Countdown

Ik moet mij deze week ernstig gaan voorbereiden op onze reis naar en in Ierland. Het wordt voor ons het eerste bezoek aan dit schijnbaar prachtige land.
We hebben ook een doel: de Ryder Cup in de omgeving van Dublin.
Het wordt de 4e keer dat wij dit toernooi tussen de golfgiganten van Europa en de V.S. gaan bijwonen. Ik verzeker U, dit is het ultieme sportieve gevecht tussen de twee werelddelen.
Wij voelen ons bevoorrecht er getuige van te mogen zijn.
Ik neem m'n laptop mee en zal trachten updates te geven.
Tevens heb ik een prachtig fototoestel gekocht waar ik overigens nog wel wat mee moet oefenen. Het is niet zo'n klein digitaal dingetje, maar een echte met een Leica-lens. Dit ter info voor de kenners. Tijdens de oefendagen (wanneer wij zelf niet hoeven te spelen) mag ik foto's maken.

De eerste week gaan wij toeren door het zuidwesten, m.n. the Ring of Kerry. De foto's, die ik op het internet heb gevonden, brengen mij in extase. Ik heb er zin an.
Het uitzoeken van hotels en B&B is al een groot feest.
De tweede week is het golfen en golfen kijken. Er liggen drie prachtige links (duinbanen) op ons te wachten, dankzij Premier Golf (een Am. reisbureau die ons verblijf, golfen en de toegangsbewijzen regelt).
Kortom het wordt ontspanning en spanning.
4 Days to go.
http://www.rydercup.com/2006/index.html


Geen opmerkingen: