20 september, 2006

Ryder Cup, 1

Ondanks het slechte weer, waardoor de 2e oefendag een uur werd uitgesteld, ben ik toch nog naar de K-club gegaan.
Ik moest gewoon even zien hoe het werkt met de security, wat ik wel en niet mee mag nemen en hoe de baan eruit ziet. En natuurlijk moest ik naar de merchandiseshop voor kleren en leuke hebbedingetjes.
Het was absoluut k-weer, maar mijn nieuwe regenbroek kwam goed van pas en hield mij wonderwel droog. Natuurlijk heb ik de nodige foto’s gemaakt van onze Europese helden, die hun supporters niet teleurstelden en de regen trotseerden.
Dit in tegenstelling tot de Amerikanen, die hun fans lieten wachten tot 14.30 uur.

Tijdens mijn afwezigheid heeft Peter een huisarts bezocht vanwege een doof oor. Kan wel 5 weken duren, er zit door dat hardnekkige virus vocht achter.
Jammer dat deze 2 weken in een grieperige roes aan hem zijn voorbij gegaan.
Hij is in ieder geval opgelucht dat hij ernaar heeft laten kijken en was zeer te spreken over de uiterst vriendelijke en adequate arts. Het past geheel in het beeld dat wij de afgelopen 2 weken van de Ieren hebben gekregen.

Geen opmerkingen: