22 september, 2006

Ryder Cup, 3

Foto: Lee Westwood en Colin Montgomerie.

Het gaat niet goed met Europa op de eerste dag van de Ryder Cup.
Ik heb een vroege bus terug genomen, Peter op de 13e hole achterlatend. Vanavond hebben we een party van ons reisburo. Dan zullen de Amerikanen zich luidruchtig laten horen want hun helden doen het vandaag beter dan de onze.
De Europeanen gaan verliezen en de trofee gaat mee naar de V.S. Ik voel het aan alles, het loopt niet en het publiek is te stil (op de Amerikanen na).

En dat dit nu in dit geweldige gastvrije land moet gebeuren. Het is allemaal heel ongelukkig, want ook w.b. de infrastructuur en het weer zit het tegen. De busrit naar de K-club kost minstens één uur en dan heb je geluk. Wij boffen nog want ik hoor verhalen van mensen die een treinreis en 2 busritten (totaal 3 uur) voor het evenement moeten maken. Een evenement als dit kan je het beste via een reisburo boeken, dan wordt alles voor je geregeld.
Ik erger me groen en geel aan het geklaag van de Yankees. Niets vinden ze goed en alles vinden ze te duur.
Ik hoor regelmatig, "how can people live here".
Dan bijt ik op mijn lippen en kijkt mijn lief mij dreigend aan met een veelzeggende blik: "niet reageren El, alsjeblieft hou je mond".
Maar ik reageer wel: "I can".

Hierbij de link naar actuele updates.
http://www.golfweb.com/tournaments/rydercup

Ik zag nog wat BA' nen, nl. Michael Jordan en daddy Bush. Dat maakte het alleen nog maar erger.

Geen opmerkingen: