*******************************
Opgelost??
Helaas (nog) niet.
Gisteren belt de manager van Staples, die contact heeft gehad met het hoofdkantoor. Hij geeft mij één referentienummer waar het bedrag aan hangt.
Verder hebben ze niets. Ze zijn dus één keer betaald.
Ik moet mijn bank vragen naar een tweede referentienummer.
Het klinkt plausibel. Vanzelfsprekend. Dus mail ik onze accountmanager en weet zelfs een medewerker van de bank thuis te bereiken.
Makkelijk, denk ik, want dit is één van manliefs kantoren geweest. Ze kennen ons dus.
Hoe eenvoudig om een tweede referentienummer op te zoeken, als een groter bedrijf als Staples dat binnen 24 uur kan.
Helaas komt er vandaag een onbevredigend mailtje van de accountmanager, die zelfs voorstelt de politie in te schakelen. Waarschijnlijk zegt het fenomeen "column" hem niet veel.
Het enige wat hij moet ophoesten is het tweede referentienummer.
Dus belt P. de bank.
Hij zit in vergadering. Ik moet maar weer een mailtje sturen met het telefoonnummer. Alsof ik dat al niet in mijn eerste mail had gedaan.
De woede borrelt weer op.
P. verzucht "had het alsjeblieft laten zitten".
No way.
Het gaat er niet om dat ik dat bedrag niet kan missen. Het gaat er om dat er ten onrechte geld van mijn rekening is gehaald.
Wachten maakt mij ongeduldig. Langzaam ebt het vertrouwen weg.
Vraag is alleen: vertrouwen in wie??
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten