10 februari, 2009

Second opinion

Wat ben ik blij dat ik de afspraak twee dagen vervroegd heb. Daardoor kreeg ik ook een andere arts. Vrijdag had ik de weifelende dokter Du Pont (foto, vooraan tweede van rechts).

Vandaag zou een nieuwe foto moeten uitwijzen hoe ver het scheurtje in mijn bot zat.

Mijn arts was de oudere dokter Crowell (foto, vooraan in het midden met de baard). Precies om 9.45 uur was ik aan de beurt.
Eerst weer aan het apparaat dat bloeddruk, pols en temp tegelijk meet.

Toen bleek dat dokter Du Pont helemaal geen notities had gemaakt, moest ik uitleggen wat er vrijdag was gebeurd en welke afspraken er gemaakt waren.
Met mijn informatie verdween de verpleegster. Na twee minuten kwam ze terug.
"No more X-rays".

En daar kwam dokter Crowell met het verlossende woord. "I don't think it's broken. Not even a crack".

Ik kon de man wel omhelzen. Voor de zekerheid heb ik hem nog even naar mijn nek laten kijken, die behoorlijk pijnlijk is. Alle spieren hebben een geweldige optater gehad.

Hier de laatste foto van mij met een nieuwe (laatste) brace, die ik af mag doen wanneer ik maar wil.

Met uw welnemen ga ik nu proberen te genieten van mijn vakantie. Ik heb nog zeventien dagen.

Geen opmerkingen: