29 april, 2009

Afgunst?

*******************************
Enfin. De leugen regeert. Wist Martin Bril dat hij zoveel vrienden had? En waarom schreef niemand dat Martin heel vaak een bloedchagrijnige, egocentrische stomdronken chaoot was? Of schrijf je dat niet als vriend? Ik hoop dat mijn vrienden na mijn dood iets meer waarheden in hun stukjes schrijven. Zo eenzijdig wil ik niet herinnerd worden. En ik hoef ook niet zoveel vrienden. Volgens mij had Martin maar één vriend en dat is Ronald Giphart. Die doet wat een echte vriend behoort te doen na de dood, namelijk zwijgen. Voor Martin had er wel een mooi stukje in gezeten. Vrees dat het hem iets te veel poespas was geweest. (bron)

Ronald Giphart twittert en blogt er lustig op los, hoor! Over Martin Bril.

Maar daar komt Youp natuurlijk niet.

Vraag: 'heeft Youp van 't Hek vrienden?'

Geen opmerkingen: