22 december, 2009

BRÀÀÀÀÀND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Na zeven jaar kunnen deze nep kerstkransjes de vuilnis in. Ze veroorzaakten gisteravond een brandje dat ik helaas niet op foto kon vastleggen. Het moest gedoofd worden.

Onze huiskamer stond binnen de kortste keren zwart van de vieze chemische rook. Het sneeuwde roetdeeltjes.

Manlief gaf mij natuurlijk meteen de schuld: "ik heb altijd al gezegd dat die dingen levensgevaarlijk zijn," en meer van dat soort achteraf gezwatel ( ik wilde gezeik gebruiken, maar vond dit als synoniem veel mooier). Hij wil nu nooit meer kaarsen aan.

Een voordeel: het dressoir lijkt nu echt antiek.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Toch link!
Als je even in de badkamer bent of in de keuken heb je 'n probleem.

'n Gewaarschuwd mens telt voor twee, dank je wel, maar ik blijf toch maar kaarsjes aansteken, zo gezellig......

Ellen ten Bruggencate zei

Ja, ontzettend link. Zeker in een appartementengebouw met 32 verdiepingen. Brrrrr.

Hier branden de kaarsen ook nog hoor ;-)