11 december, 2009

Digitale kerstgroet


Zo, de jaarlijkse (Nederlandse) kerstbrieven zijn gepost, de buitenlandse kerstkaarten zijn geschreven en de relatiegeschenken heb ik afgegeven. Ik ben klaar!

Het kostte me wel wat moeite om leuke kerstkaarten te vinden. Het assortiment viel me bar tegen. Blijkbaar is de concurrentie van digitale kerstkaarten moordend.

Ik ontvang ze ook. Leuk, maar toch niet zo leuk als de echte post.

Mijn ouders verstuurden altijd Anton Pieck-kaarten - zo leuk voor vrienden en familie overzee. Ik mocht ze schrijven.
Ze worden schaars in de winkels.......................en razend duur. Prachtige site, dat wel.

Bij deze nog een prachtige site met digitale kaarten van Jacquie Lawson. Eén voor één zijn deze kleine tekenfilmpjes wonderschoon.

Als je dan toch voor de kerst-email gaat, laat dan in ieder geval zien dat je je best ervoor hebt gedaan.
******************************************************************************************************************************************************

Geen opmerkingen: