24 oktober, 2010

Nul tien (+ ps'jes)

***********************************
Hoe pijnlijk toepasselijk.

En eerlijk is eerlijk - ik zie Feyenoord thuis niet 40 keer scoren tegen PSV.

De dag begon zo mooi.
"Mijn" Kralingse cluppie Excelsior stond met 2-0 voor tegen Ajax.

Volgens Johan Derksen horen de Kralingers niet thuis in de eredivisie. Dat heeft hij twee maanden geleden een aantal keren verkondigd in dat VI-programma op RTL.

Zijn woorden worden meer dan geloochenstraft. Excelsior doet het prima.
Jammer dat ze die voorsprong niet konden vasthouden, maar het gejuich uit Woudestein was hier te horen.

Don Leo, Ruud Gullit en Peter Bosz worden nu als de hoofdschuldigen aangewezen.
Super Mario is ineens Calimero.

Uit 020 krijg ik onplezierige mailtjes als: "Amsterdam geniet van Feijenoord. En wie weet straks ook nog degradatie."

Nu kan ik me daar wel iets bij voorstellen, want of er van Ajax nou te genieten valt?!

Willem van Hanegem zei vanmorgen bij Harry Mens: "Feyenoord wordt over drie jaar kampioen."


Ik zucht: "Ja Willem - dat zou wel eens waar kunnen zijn.......................

....van de eerste divisie."
*****************************
PS: 17.50 uur
Mario Been in de kleedkamer tot zijn spelers: "Als jullie vinden dat ik weg moet, zeg dat dan."

Alle ogen waren naar de vloer gericht. Niemand reageerde.

Hoe pijnlijk ook: "Mario, wie zwijgt stemt toe."
************************************************************
PS 22.00 uur
Grappige tweet: "In de 10e speelronde in de 10e maand van 2010, wordt feyenoord met 10-0 en met 10 man teruggestuurd naar 010"
************************************************************

Geen opmerkingen: