28 oktober, 2010

Onbereikbaar

********************************
Vandaag moest ik naar de tandarts in Middelburg.

Normaal gesproken neem ik de eerste afslag richting Veere.
Echter: afgesloten wegens wegwerkzaamheden.

Na de tandarts moest ik naar Brouwershaven. De route voert via Veere.
Echter: afgesloten wegens wegwerkzaamheden.

Via een omweg kwam ik op de juiste weg. Het ging goed tot één kilometer voor de N57 (Vrouwenpolder)
Helaas: afgesloten wegens wegwerkzaamheden.

Via een veredeld fietspad kwam ik dan toch op de provinciale weg richting "Stormvloedkering."

Vanuit Brouwershaven reed ik via de Heuvelsweg (N655) naar Zierikzee.
Nee maar: afgesloten wegens wegwerkzaamheden.
Kortom, het was op mijn - door de tandarts aangestipte - tandvlees bijten. En dat ik knarsetand klopt ook.

Zeeland is dus via de nodige hindernissen te bereiken.

Het Europese (subsidie)budget moet voor 31 december 2010 opgemaakt zijn!
*****************************************************************************

Geen opmerkingen: