10 augustus, 2011

Down memorylane


Het klinkt misschien belachelijk maar we kunnen in Rotterdam nergens lekker brood krijgen.
Een echte bakker ontbreekt.
Weliswaar volg ik een eiwitrijk-koolhydraatloos dieet, maar in de weekends en op manloze dagen zondig ik.

Onlangs was ik even terug in Oud-Beijerland: een gemeente in de Hoeksche Waard, waar wij van 1987 tot 1992 hebben gewoond.
Niet de prettigste jaren, maar één ding kan O-B niet ontzegd worden: er is een fantastische middenstand.

Ik liep door de winkelstraat en constateerde tot mijn grote genoegen dat de meeste winkeliers van weleer er nog zijn en zo te zien goede zaken doen.
Zo telde ik op mijn wandeling vier warme bakkertjes en drie banketbakkers.



Wat een onzinsmoes. Wat een onzinblog.

Ik wilde gewoon ons (oude) huis nog eens zien.
******

Geen opmerkingen: