04 augustus, 2011

TeVreden


Er is heel wat afgeramd op dit toetsenbord wanneer het Tele2 betrof.
Sommige lezers werden gek van mijn klaagzangen over de provider (terwijl ik er alleen maar mee wilde waarschuwen).
Totdat ook Youp van 't Hek van zich liet horen.
Toen werd ineens duidelijk hoe de consument gemanipuleerd en belazerd wordt.

Maar nu heb ik een positiefje.
Ineens (volgens mij zonder aankondiging) hebben wij BBC1&2 erbij gekregen.

Tsja.......en nu kijk ik weer televisie.
We beginnen 's middags met Antiques Road Trip. Gevolgd door Flog it en Escape to the country.
Om maar te zwijgen van die fantastische documentaires en heerlijke series.
Nu maar hopen dat Tele2 dit pakket handhaaft, anders verval ik weer in gemekker.

Ik heb mijn lief ook nog Eredivisie Live cadeau gedaan.
Maar daar zijn wel harde onderhandelingen aan voorafgegaan.

Het wordt stil in dit huis.
Gezellig.
******

Geen opmerkingen: