06 augustus, 2011

Gay Pride

**********************
De jaarlijkse Canal Parade in Amsterdam is weer aan de gang.

De media schonken de laatste weken veel aandacht aan dit evenement.
Velen hebben zich enorm verheugd op deze dag. Uitgedost in niets verbloemende outfits hossen ze door de grachten van de hoofdstad.
Exhibitionisme in optima forma.

Op Facebook lees ik dat vrienden ook inschepen. Hetero's.
Gay Pride is tot cult verworden. Van de oorspronkelijke opzet wordt steeds meer afgeweken.

Prima. Ga rustig je gang - maar zonder mij. Ik zie er totaal de lol niet van in.
Noem mij maar een chagrijnig stuk onbegrip.

Ik denk aan de hysterie rond het boekenbal.
Daar wil ook iedereen zo graag naartoe. Zien en gezien worden. Erbij willen horen.
En dus lukt het goochemerds, die nog nooit een letter op papier hebben gezet, om binnen te komen.

Gevolg: alternatief boekenbal - blogbal. Nep. Gekunsteld. Gezocht. Onecht.

In die catagorie past ook Gay Pride anno 2011.
********************************************************

1 opmerking:

Angelien zei

Ha Ellen,

Ik ben het voor 100 % met je eens.
Wat een gekunstelde nep-toestand!
groet, Angelien