15 mei, 2013

Troost-aankoop


 
Verton in Zierikzee verkoopt volgens mij meer schoenen dan Van den Assem in Rotterdam.
Ik moest Paracetamol zetpillen voor P. kopen, maar trakteerde mijzelf ook op een paar zomerschoenen. Benieuwd of ik ze dit jaar nog zal dragen.
 
P. heeft hoge koorts.
Zo hoog dat ik op zijn verzoek zojuist de hematoloog, die ik maandag al per e-mail had ingelicht, heb gebeld.
 
Hij heeft grote blazen op zijn onderlijf: juist ja.........ook daar en het breidt zich nog steeds uit.
 
Ik probeer een indroogmethode met ouderwetse zinkzalf en Engels pluksel. Dok vond dat heel goed van mij.
"Als die blazen maar niet gaan infecteren."
Verder laat ze de behandling aan de huisarts over, maar ze belt vrijdag terug om te horen hoe het gaat.
 
Hij voelt zich beroerd.
 
Morgen belt de huisarts terug.
Wellicht komt er nog een extra antibioticum bij.
 
Rome kan niet doorgaan.
Hotel kon ik nog gratis cancelen.
Transavia kan ik, dankzij de €20,- - extra betaling voor een flex-boeking, verschuiven. Daar wacht ik mee tot zondag.
 
Ik durf niet op mijn eigen wc-bril te gaan zitten en het huisje ruikt naar Dettol.
 
Voor mij is het nu een kwestie van op de been blijven en die rotziekte niet overnemen.
 
Gek eigenlijk: dat is negen maanden andersom geweest.
*****

Geen opmerkingen: