19 september, 2007

Zus en zo

Morgenochtend is de (stemloze) aandeelhoudersvergadering van ABN*Amro hier in Rotterdam. Wij zullen erbij zijn.
Het schijnt dat alle parkeergarages volgeboekt zijn. Er worden zo'n 1500 mensen verwacht. Dat betekent dus dat er in bijzaaltje een megasscherm staat. Ik moet er dus bijtijds zijn.
<=======Dit is dus de laatste kans om een stem uit te brengen in mijn enquête.


Vandaag ben ik weer gevangen in het harnas van de bloeddrukmeter. 24 Uur lang pompt hij ieder kwartier op. Midden op het zebrapad sta ik stil en laat mijn arm hangen om een juiste meting te krijgen. Daardoor ontstaan op de Coolsingel grote files. Toeterende korte lontjes, die er zelf een hypertensie van krijgen.

Twee dames die het veelal oneens zijn met elkaar - Albayrak en Verdonk - droegen m.i. wel de mooiste hoeden.

Geen opmerkingen: