26 augustus, 2008

Oud vuil

***********************
Zo voelt Kenneth Perez (oftewel Kenneth Dåhl Jensen) zich bij Ajax.
Er is wat "afgetransferred" met de Deense spits. Van Ajax(2006) naar PSV(2007) en weer terug naar Ajax(2008).

De één vindt hem geweldig, de ander ziet er niets in. Ik ben blij dat hij niet in mijn Dreamteam (zie links) staat.
Maar van Basten wil hem niet eens mee laten trainen. Ja, hij mag oefenen met de jeugdspelers. Maar dat wil Perez niet.

Hij is 34 jaar en hij wenst niet met pikkies van zeventien te trainen. Ook niet voor het dikke salaris dat hij verdient.
Het is vernederend hoorde ik zijn manager gisteren zeggen.

Feijenoords nieuwe trainer Gertjan Verbeek houdt er - volgens Ronald Koeman - een nogal zware trainingsmethode op na. Dat zou de reden zijn waarom er zoveel spelers geblesseerd zijn.

Een transfer van Amsterdam naar de Maasstad zou voor Perez misschien heel ontnuchterend werken.

Er kan/mag nog drie dagen gehandeld worden.
Het gerucht dat Klaas-Jan Huntelaar weg gaat doet ook de ronde. Voor een luttele 35 miljoen mag je hem hebben.
Ook hem heb ik buiten mijn selectie gelaten.
*****
Het seizoen moet nog beginnen maar het geroddel is al volop bezig.
Voetbalgossip van de NOS, onder leiding van Jack van Gelder, iedere zondagavond op NL1.

Geen opmerkingen: