20 mei, 2009

In den minne??




4 opmerkingen:

Fokke Zwaan zei

Ellen,

de twee columns van Max en Prem zijn (althans bij mij) niet direct opklikbaar. Het redactioneel wel.
(Ik kan natuurlijk wel de afbeeldingen opslaan en apart bekijken, maar da's minder handig)

Met vriendelijke groet,

Fokke Zwaan zei

Ellen,

nog even, opaln op PC is niet fijn, de resolutie is te slecht op deze manier.

Kun je het verhelpen, ik ben geen Trouw lezer maar wil nu wel weten hoe en wat

groet weer,

Ellen ten Bruggencate zei

Fokke,

Aan je eerste verzoek heb ik gehoor kunnen geven. De columns zijn nu te lezen.

Je tweede reactie begrijp ik niet.

Ellen

Fokke Zwaan zei

Ellen,

dank. De tweede reactie berof de onleesbaar heid van de scans, nadat ik ze op mijn eigen PC had opgeslagen. Dit omdat ze (zoals weergegeven op jouw blogg) een slechte scherpte hadden,zoals wel vaker bij jpg's. is nu niet meer van belang.

Plezierig weekend verder, laat graag nog weten of Engeland er nog goed bijligt.