24 januari, 2011

FototoestEllen


Deze fantastische camera heb ik nu bijna zeven jaar. Het was in 2003 beste camera van het jaar.
Ik heb er ontelbare herinneringen mee geschoten en hoop dat nog lang te doen.

We gaan binnenkort naar Florida en ik wilde dolgraag een cameraatje dat in mijn handtas, of zelfs broekzak past.
Mijn echtgenoot is een brave tassendrager - maar ik wil 24/7 kunnen fotograferen.

Dus komt mijn verjaardag dit jaar een maand vroeger en mocht ik vanmiddag van P. een toestelletje gaan uitzoeken.
Ik had op internet naar de beste digitale camera's gezocht.
Weer scoorde Panasonic hoog.

Voor goede informatie, grote sortering en lage prijzen ga je naar FOKA op de Oostzeedijk.
Maar tegen "er staan nog honderd wachtenden voor u" kon ik niet op.
Daarom keerde ik onverrichter zake terug naar huis.

Het gaat slecht in Nederland.


FOKA sluit om vijf uur, dus liep ik er om kwart voor vijf naar binnen.
Er was geen klant meer te bekennen.
Om vijf uur stond ik met mijn elektronische hebbedingetje buiten.

Het is echt een geweldig cameraatje met precies dezelfde functies en bediening als zijn grotere broer.

Er wordt mij weleens gevraagd waarom ik nooit naar Mediamarkt ga.
Soms loop ik er binnen en koop batterijen of printpapier, mits in de aanbieding.
Ik vind het een chaotische, slecht toegankelijke winkel - waar het niet prettig winkelen is.

Mediamarkt is al lang niet meer de goedkoopste in 010 en mist de knowhow die winkels als FOKA wel hebben.

Ook FOKA is onder de prijzen van Mediamart gedoken.

Vandaar die honderd wachtenden voor u.
************************

Geen opmerkingen: