18 april, 2011

Wraking


Ik had nog nooit van die uitdrukking in juridische zin gehoord.
Maar nu kan ik 'm bijna niet meer horen.


Om wie gaat het nou nog?
Of moet ik het anders stellen. Om wat gaat het nou nog?

Ik zie getuigen het ene moment in de rechtzaal - het volgende moment zitten ze te glunderen bij P&W.

Ik zie de advocaat bij RTL Boulevard.

Wat me zo te binnen schiet:
Rechters die getuigen minachtend bejegenen, wrakingsverzoeken, meineed, diner of etentje?, Jansen, Schalken, Hendriks, tegenstrijdige verklaringen, getuigen die zich bedreigd voelen.

Het gaat over alles - behalve Geert Wilders.

De raadsman -of vrouw van een eenvoudige zakkenroller zou de rechtspraak niet zo binnenstebuiten hebben kunnen keren als in dit proces gebeurt.

Die binnenkant stinkt en ziet er verrot uit.
*****************

1 opmerking:

Bert zei

Die laatste zin is zowel op het proces als op dhr. Wilders zelf van toepassing, wat mij betreft .... ;)

Cheers,
Bert