09 juli, 2011

Brusselse Neel


Ze kan het niet laten.
Neelie Kroes heeft -en geeft commentaar op de kritische houding van onze regering (met name De Jager) inzake Griekenland.

Ik vind die kritische houding heel goed.
Als het aan mij gelegen had was die kritiek nog veel feller en harder geweest.

Sterker nog - ik ben altijd tegen de EU geweest.
Vanwege toestanden die nu spelen.

Als het aan mij had gelegen was er geen eurocommissaris Kroes geweest die belastingvrij haar zakken vult.
Neelie Kroes met haar rood gemanicuurde nagels.
Gemene nagels, die veel te lang zijn............
Godsamme, wat heeft ze het "fantastisch" gedaan met ABNAMRO!!

Neelie Kroes, die heeft gezegd na haar pensioen te gaan retireren in de VS.

Die Kroes zal vanuit Brussel even zeggen hoe Nederland (dat in 2010 ca. 5,74 miljard afdroeg aan de EU) zich moet gedragen.

Gek hè. Mijn aversie tegen mevrouw Kroes en haar Europese clan groeit gestaag.
************

Geen opmerkingen: