08 juli, 2011

Pakken


De trouwe lezer kent inmiddels dit soort plaatjes.
Een kamer vol "pakspul."

Hier gooi ik alles wat ik terloops tegenkom en waarvan ik weet dat het mee moet neer.
Het is handig, maar 't wordt snel een onoverzichtelijke puinhoop.
Soms zoek ik naar iets dat er al ligt.
Ook moet ik het huis in bewoonbare staat achterlaten voor de oppas - maar dat is van later zorg.

We gaan naar Engeland. Kent - wel te verstaan.
Volgende week zijn we weer van de partij bij The (British) Open. Veruit het mooiste golfevenement.
Dat betekent een week lang buiten.

Normaal is P. streng met pakken. "Je mag maar twee kleine koffertjes inpakken. En geen losse tasjes."
Dit keer is hij gelukkig coulant.
Hij heeft van de vorige keren geleerd.

Zon, wind, regen, warmte, kou - ik moet rekening houden met alle (extreme) weersomstandigheden.
Van kruin tot teen.

Zo dit was mijn pauze - ik ga weer verder.
Mijn regenpak inspuiten met "rainprotector."
*********

Geen opmerkingen: