15 juli, 2011

Nieuws


Mijn dagen (tot zondag) zien er als volgt uit:
Acht uur opstaan - douchen/4x aankleden
Ontbijten
Naar de golfbaan (rit van een uur + een half uur in Sandwich)
Op de golfbaan tot +/-  17 uur
Terug naar het hotel (weer een uur)
Een drankje in onze eigen hotelpub
Douchen (net zolang tot ik weer op temperatuur ben)
Eten
Slapen


Normaliter ga ik niet voor twee uur naar bed. Nu haal ik met moeite de avondmaaltijd.

P. leest - wanneer ik mijn avonddouche neem - het nieuws.
Opvallend - het zijn alleen maar slechte/negatieve berichtgevingen.
Murdoch - Mario Been - Feyenoord - het Nederlandse drama in de Tour...........en het weer.

"Is er nog nieuws betreffende een vrouw," vraag ik.
Hij kijkt me verbaasd aan. "Moet dat dan?"

"Ach nee - eigenlijk zegt dit meer dan genoeg."
***************

Geen opmerkingen: