22 oktober, 2007

K3 - parade

"Wat nu weer", dacht ik toen ik vanmorgen uit het raam keek. De Coolsingel stond vol mensen. Toen ik buiten kwam, zag ik drommen kinderen.

"Is Sinterklaas niet een beetje vroeg dit jaar?", vroeg ik aan een ouder.

"Nee K 3 komt!!!" schreeuwde een kleuter mij opgewonden toe.

Les pauvres hebben twee uur moeten wachten voordat de drie huppelkutjes op een rijdend podium de Coolsingel overtrokken.
Een oorverdovend hysterisch gegil uit duizenden kinderkeeltjes overstemde de zoetgevooisde K-3 stemmetjes.
En zo kregen ook de kleintjes van Rotterdam hun eigen streetparade.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind je foto van de Kusjesparade geweldig...is eens ene andere kijk :D

En hoe beviel de parade je?

Groetjes Annemiek, mama van 2 K3-fans die ook aanwezig waren ;)

Ellen ten Bruggencate zei

Van hoog-en veraf beviel het me prima. Ik had te doen met het kleine grut dat zo eindeloos stond te wachten. Opvallend: meer volk voor K3 dan voor Sinterklaas.

Leuk dat je op mijn site bent geweest, Annemiek.