03 oktober, 2007

Poliziek

Mijn blog is geen politieke site, geen discussieforum. Maar mijn God, wat erger ik mij. Sinds het aantreden (zonder optreden) van deze sociaal cccccchhhhhhhhristelijke coalitie is het iedere dag raak.

Waarom trek ik het mij zo aan?
Omdat het mij direct treft.
Die betutteling. Het mond snoeren. Het censureren. Dit mag niet, dat mag niet. Je moet zus, je moet zo.
Ministers die moraliserende uitspraken doen en daarmee buiten hun boekje gaan. Laten ze nou toch eens gaan regeren, i.p.v. continu met die vinger te wijzen. Ik voel mij er ook onbehaaglijk bij.

En nu ligt er een plan om ook nog de koopzondagen te gaan beperken. Zogenaamd omdat dat beter is voor de economie. Bullshit!!!! Excusez le mot, maar ik ben pissig.
Dit kabinet is achterbaks. De echte reden - de Cccchhhhhhhristen Unie wil een rustzondag - wordt achtergehouden.
In Rotterdam ziet het op zaterdag en zondag zwart van de mensen. Middenstanders en horeca varen er wel bij.
Zij die er voor kiezen op zondag gesloten te blijven, zijn daar vrij in.
Zij die - om wat voor reden dan ook - niet op zondag winkelen, zijn daar eveneens vrij in.

En dat is de kern van mijn betoog. Liberalisme!!! Laat ons in GODSNAAM!!!

En Ehsan Jami wordt nu echt verstoten door zijn partij.
http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/artikel/asp/artnr/173005/
Volgens voorzitter Koole passen zijn uitspraken over de islam niet binnen de beginselen van de PvdA. Ik ben benieuwd waar hij voor kiest: PVV, Verdonk of de VVD.

Morgen (20 uur) wordt Jami in Het Gesprek - Kruisverhoor - aan de tand gevoeld door o.a. Joost Eerdmans. http://www.hetgesprek.nl/programmas/404/

Eén goed bericht: Ayaan wil en zal (op den duur) haar beveiliging zelf betalen. Ze zoekt geldschieters en gaat dan weer terug naar de V.S.

Geen opmerkingen: