01 oktober, 2007

Seks, drugs, drank, wilde wijven, beled...............

Het WRR-rapport en de daaraan verbonden uitspraken van "de beetje domme" Maxima hebben veel stof doen opwaaien.

In het cccccccchhhhhhhhhhhhhhhhristelijk kamp is men er blij mee.

Maar ik niet!!

Gisteren bij Donner konden we oesters proeven. Ik had het op mijn lippen om daar eens even een vunzige opmerking over te maken. En deed dat ook.

Deze foto van Pamela A. zal ook wel niet mogen.

We worden zo godsgruwelijk in de tang gehouden, zo betutteld. Dat rapport is perfide.

Laat mij zeggen wat ik wil. Laat mij lezen wat ik wil. Laat mij zien wat ik wil. Laat mij doen wat ik wil.
Als ik publiekelijk mijn geliefde plat op de bek wil zoenen, dan doe ik dat. Draait u dan maar uw hoofd om.

Zouden J.P. en Bianca neuken met hun pyjama's aan?
Misschien. Midden in de week, maar zondags niet.
Of kijken ze juist eerst naar een erotisch filmpje, minimaal bedekt.
Misschien. Maar dan wel stiekem, in het donker.

De lucht van spruitjes verspreidt zich langzaam.

Bah, ik houd niet van spruitjes.

Geen opmerkingen: