11 november, 2008

El's corner 4


Beste Klaas Jan,

Je weet, ik ben voor Feijenoord. Al sinds mensenheugenis.

Mijn man zegt dat ook te zijn, maar die geloof ik niet. Toen ik hem leerde kennen was hij heel erg voor Ajax. Sinds we terug in de Maasstad zijn is hij bekeerd.
Althans, zo doet hij zich voor.

Mijn zoon heeft dan toch meer ruggengraat. Al vrees ik daar wel eens voor.

Maar dat is niet de reden dat ik je schrijf, KJ.

Wat vreselijk van die blessure. Het gaat, zo heb ik vernomen, lang duren en daar ben zelfs ik niet blij mee.

Je staat als spits in mijn Dreamteam "Kameraden" en je hebt me veel punten opgeleverd.
Dankjewel!!

Het gaat best goed met mijn Kameraden. Stond ik na de eerste twee speelweken op een schijnbaar onoverbrugbare achterstand, nu loop ik toch lekker in op mijn teamgenoten van het door mij gestichte "Hand in hand".

Ik heb je noodgedwongen moeten wisselen. Mijn keuze viel, met tegenzin, op Suárez die blijkbaar overhoop ligt met van Basten. Het was een noodgreep. Het elftal herformeren kost tijd, temeer daar ik maar één wissel per week mag doen. Tegen de tijd dat jij weer terug bent, staat alles net. Een moeilijke overweging.
Dus, snel opknappen en er dan weer hard tegenaan.

Scoren moet je. Voor mijn cluppie.

Met sportieve groet,

Ellen

Geen opmerkingen: