29 november, 2008

Service

Twee weken geleden kreeg ik weer eens post van de Nespressoclub. Daar zaten ondermeer twee tegoedbonnen van ieder 70,- bij - voor nieuwe machines. Geen kattepis.
Mijn Nespresso-apparaat is nog geen twee jaar oud en functioneert gelukkig nog prima. Dus kan ik anderen blij maken met deze gulle gift.

Twee weken geleden begaf ook de Aeroccino het. Ik gooide de melkschuimer weg omdat ik er niet vanuit ging dat daar nog garantie op zat.
Een vriendin verklaarde mij (terecht) voor gek. "Bel het servicenummer", was haar advies.

Afgelopen maandag deed ik dat en een vriendelijke medewerkster vroeg mij een kopie van de aankoopbon op te sturen.

Vanmorgen ging de bel en werd er een pakketje bezorgd. Van Nespresso.
Een spiksplinternieuwe, vernieuwde, vergrote Aeroccino.

Daar kan geen Sinterklaas of Kerstman tegenop.

Geen opmerkingen: