25 maart, 2010

Lege borden 3

*****************************************
Uit de kop kun je opmaken dat hier iets aan vooraf is gegaan. Dat is inderdaad zo.

Er rust geen zegen op Chalet Suisse. Zakenvrouw Janine van Vliet stapte in de leegstaande horecagelegenheid. Ze had het geluk dat Jort Kelder media-aandacht aan de feestelijke, decadente heropening van het befaamde restaurant schonk. Het zag er veelbelovend uit:  http://www.youtube.com/watch?v=9J42Fbl4JLU

Ik wilde een maand geleden graag mijn verjaardag bij Chalet Suisse vieren, maar dat werd me van alle kanten afgeraden. De slechte, ongenadige kritieken waren niet van de lucht. Om daar veel geld aan uit te geven leek mij echt doodzonde. Ik gun iedereen het voordeel van de twijfel, maar Chalet Suisse kreeg werkelijk nul komma nul positieve pers.

Nu lees ik dat de stekker er is uitgetrokken. Een betrouwbare bron wist mij te vertellen dat het definitief is.

De deur is dicht, de website staat op testbeeld.

En dat ziet er zo uit: Wegens diverse positieve veranderingen zijn wij tot 01 mei aanstaande gesloten.

Geen opmerkingen: