09 april, 2010

De vrouw en de SGP

******************************************
Een ondenkbare combinate: althans als het aan de SGP ligt. Ik moet lag zeggen want vandaag heeft niet God, maar de rechter gesproken. Er mogen wel vrouwen in de SGP.

Hieperdepiep!?

Nou ja. Dat weet ik zo net nog niet. Ik begrijp het ook niet zo. Ga even mee in mijn gedachtegang.

Vrouwen die sympathie voelen voor een partij als de SGP zijn vrouwen die niet stemmen, laat staan dat ze politiek actief zijn.
Ja toch?

Als ik een ggggggristelijk vrouw zou zijn (God bewaar me) met enig maatschappelijk besef, dan zou ik kiezen voor de CU.

Wat heb ik te zoeken in een anti-vrouw partij. Wat moet ik in een kamer die zwart ziet van de sigarenrook, waar mannen in zwarte pakken met Hitlerachtige kapsels mij negeren.
Misschien zullen ze, omdat het van de rechter moet, mij even aan het woord laten - maar luisteren......

Ik ben benieuwd hoe er in SGP huizen vanavond gebeden wordt.
Verwarring, verdriet, ontzetting? De Lieve Heer heeft ze in de steek gelaten en de kant van die aardse rechter gekozen.

De SGP is vrouwonwaardig. De SGP is een vrouw onwaardig.

Geen opmerkingen: