***********************************
Het ging zo lang goed met Tele2, maar nu is het weer hommeles.
Gisteren hadden we een storing die tot een uur of twee duurde. Geen internet, geen televisie en geen vaste telefonie. Op het moment dat ik de overbezette klantenservice ging bellen loste het probleem zich(zelf) op.
Vanavond kreeg ik een mailtje van vrienden die via de vaste telefoon contact probeerden op te nemen. Ze kregen iemand anders. Het nummer klopte.
Nu zijn wij in Zeeland, dus dit zat mij niet lekker. Ik belde mijzelf in Rotterdam, maar kreeg inderdaad een vreemde stem. Zij zei haar naam niet en ik ook niet.
Ik dacht in eerste instantie: "wat doe jij in mijn huis." De vrouw raakte vrijwel direct in paniek. Haar dikke WEE verraade een Surinaamse of Antilliaanse afkomst.
Ze was al eerder gebeld door 'vreemde' mensen, zo vertelde ze. Zij was zo slim meteen de link met de storing van gisteren te leggen. Opeens was het toettoet en had ze de haak erop gegooid.
Het was al na tienen dus de klantenservice was telefonisch niet meer bereikbaar. Dan maar via internet een mailadres zoeken.
Maar nee, Tele2 doet het anders tegenwoordig: "Vraag het de Virtuele Assistent van Tele2"
Tele2 zegt: Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt: er is een storing geweest en nu heeft iemand anders mijn telefoonnummer
Tele2 zegt: De Tele2 Klantenservice is op dit moment gesloten, hij was tot 22:00 uur vanavond geopend. Morgen vanaf 08:00 uur is hij weer bereikbaar via 0900-2411602 (lokaal tarief).
Wel kun je via mij een bericht achterlaten voor de Tele2 Klantenservice, wil je dat?
Jij zegt: dat heb ik net gedaan
Dit digitale vraag -en antwoordspelletje gaat eindeloos door als je niet oppast. Het werkt niet (ik heb me kapot geërgerd aan de - door mij - vetgedrukte woordjes.)
Dus gaf ik zo snel mogelijk mijn e-mailadres en telefoonnummer door.
Jaja, een nummer waar ik wel op ben te bereiken. Lang leve de GSM!!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten