22 april, 2010

toBe

***********************
De nieuwe hoofdredacteur Wim Huijser schreef het zo op Linkedin:
toBe is verschenen en ligt in de kiosk. Het eerste nummer waaraan ik als hoofdredacteur mijn touch heb kunnen geven: inspirerend, troostend, verrassend en verdiepend. Een tijdschrift dat met je meeleeft..., .en waard om mee kennis te maken!

Toen ik hem vroeg waar toBe te koop is kreeg ik dit antwoord:
.....Bruna en AKO zullen hem zeker hebben en verder breed-gesorteerde boekhandels (dus met een groot tijdschriftenschap), maar dat is niet altijd gegarandeerd. Dat komt vooral door de frequentie van toBe. Op sommige verkooppunten hebben ze liever geen tijdschriften die slechts 2 keer per jaar verschijnen.

Vanmorgen rende ik naar de brievenbus. Helaas. Het beloofde proefexemplaar was er (nog) niet.

Toen met een kloppend hart naar de AKO winkel. Weer helaas.
De verkoopster wist ook niet of ze het blad zouden opnemen in het assortiment. Toen ik vertelde dat er een artikel over mij in staat ging ze bellen met de distributeur.
toBe komt aanstaande dinsdag in de verkoop.

Ik moet dus nog even geduld hebben en een ander blad kopen om het (aangekondigde) zonnige weekend mee door te komen.

Geen opmerkingen: