16 april, 2010

Service

*******************************
Ja, het gaat weer over Nespresso.

Deze winter kocht ik een tweede Nespresso-machine.
Een half jaar lang worstelde ik met het opvangbakje. De cupjes vielen namelijk niet in een daarvoor bestemd korfje. Gevolg: als ik het houdertje wilde legen ging er een sloot water mee. Gedoe - rotzooi.
Vervolgens plukte ik de cupjes eruit, maar ideaal was het niet. Onnozel als ik ben dacht ik dat het zo hoorde bij het goedkoopste apparaat van Nespresso.

Zondag kocht ik nieuwe cupjes bij de Bijenkorf. Ik kon mijn ogen niet afhouden van de prachtige nieuwste machines. Toen schoot mij het "opvangprobleem" te binnen. Ik legde het de verkoopster voor.
Ze concludeerde dat ik een apparaat zonder cupjesopvang had gekocht en raadde mij aan contact op te nemen met de Nespressoclub.

Dat deed ik de volgende dag = maandag.

En zie: dinsdag
Gratis - voor niets. Nespresso staat voor service en ..........een lekker bakkie.

Geen opmerkingen: