03 maart, 2011

Hoe is het toch met.....

........Felix.

Nou, Felix zat vanavond straalbezopen aan tafel bij Matthijs - in DWDD.
Rottenberg zal zich (wanneer hij weer nuchter is en dit terugziet) kapot schamen.
Matthijs probeerde hem te remmen, Jort Kelder trachtte het oververhitte temperament van de Amsterdammer te temperen en Koos Postema hield wijselijk zijn mond - maar zijn blik sprak boekdelen.

Zijn "verwardheid" weet Felix aan oververmoeidheid als gevolg van hard werken. Hij was gisteren al om tien uur naar bed gegaan (fles drank stond waarschijnlijk op het nachtkastje) en had nauwelijks iets van de verkiezingsavond meegekregen.
Ik zag Van Nieuwkerk bedenkelijk kijken naar zijn politiek deskundige gast.

******

........de Tokkies (een nieuw EO-programma).
Bent u daar echt benieuwd naar?

******

.......de verkiezingsuitslag
Dat weten we ergens in mei.

******

........Ellen
Zij kan slecht wennen (bovenstaande geeft daar ook geen aanleiding toe) en heeft de vorm nog niet gevonden.

Als ik u vertel wat ik straks ga doen, dan tikt u met uw wijsvinger eerst op uw voorhoofd en vervolgens op mijn profielfoto.

Ik sta georganiseerd in het leven en zo wil ik het ook verlaten.
Dus ga ik een adressenlijst maken voor het moment dat u zich afvraagt:
"Hoe was het toch met Ellen."
***********************

Geen opmerkingen: