22 maart, 2011

NRC nee

                  

05 maart, 2011

Aanbieding Twee maanden geleden zeiden we NRC Handelsblad op.

Waarom?
Te dure krant. En volgens P. kwalitatief achteruit gehold.
Zelf volg ik het nieuws via het internet: prettig met links naar andere bronnen en altijd vers.

Vandaag ben ik gezwicht voor de volgende aanbieding:
De vernieuwde NRC vier maanden gratis.

Nou ja - gratis.
Ik betaal voor de zaterdagkrant. Die kost €3,20.

€3,20!!
******************
Dat schreef ik toen.

Waarom zou 't ook goed gaan? 

Zaterdag ontving ik een acceptgiro. Niet voor de afgesproken vier maanden (circa €52,-).
Nee, ik werd aangeslagen voor maar liefst €91,50!!

Wat zijn dat voor onfrisse praktijken?
Ik hing meteen aan de bel, maar natuurlijk was de klantenservice al dicht.

Dus stuurde ik een e-mail - vanmorgen gevolgd door een telefoontje.
Het kostte me moeite beleefd te blijven. Telefonisch is mij toegezegd dat het abonnement van de baan is, zoals ik in mijn e-mail had verzocht.

Nu is het wachten op de schriftelijke bevestiging die mij is toegezegd.

En maar klagen dat het zo slecht gaat in krantenland.
Vooral zo doorgaan, denk ik dan.
*********************

Geen opmerkingen: