01 maart, 2011

Onderkoeld

**************************************
Hartverwarmend waren de felicitaties (vooral op FB) en de warme reacties op het overlijden van mijn lievelingstante.

Vannacht had ik het ijskoud. P. kon de dekens niet aangesleept krijgen.
Ik droomde van het warme Florida. Toen mijn blaas een plassein gaf stapte ik slaapdronken aan de verkeerde kant het bed uit. Kkkkkoud.................

Vanmorgen bleef ik een half uur onder de warme douche staan en kleedde me alsof ik aan de Elfstedentocht ging meedoen.

Buiten sneed de koude oostenwind onbarmhartig door alles heen. Het voelde als een verschil van dertig graden met vorige week.

Waar ik (op een andere manier) onderkoeld van raakte was wat via de media tot me kwam.

Zoals dit:
AMSTERDAM - De Hiswa Amsterdam Boat Show wordt dinsdagochtend om tien uur in de Amsterdamse RAI geopend door staatssecretaris Henk Bleker. Solozeilster Laura Dekker, speciaal overgevlogen voor dit evenement, opent de zogeheten Water Fun Zone. Verder 

WAT IK ER INDERTIJD VAN VOND
Die mening is niet veranderd. Ik vind het een belachelijke happening. Vooral dat Dekker speciaal is overgevlogen.
Moet dat kind niet gewoon naar school?

Had ik mijzelf net een opwarmertje ingeschonken - zie ik Job Cohen in een polonaise.
Dat is zielig en lachwekkend - en dat weet Cohen zelf ook wel.
Een kat in het nauw........
Zou de "gewone" man dit zo leuk vinden dat hij straks op de PvdA gaat stemmen?
Hier word ik heel erg nuchter van.

Koud kreeg ik het ook van het laatste verkiezingsdebat. Daar wil ik niet eens woorden aan vuil maken.

Oh ja - complimentendag.

Mijn complimenten gaan naar de (trouwe) lezers van VERTELSELS.
*********************************************************************************************************

Geen opmerkingen: