18 juni, 2011

Blokkeren

***************************
Sinds ik ons telefoonnummer heb geregistreerd bij bel-me-niet is het lekker rustig geweest.
Geen opdringerige marketeers en/of nieuwsgierige callcenters die nog durfden te bellen.

Tot gisteren.
De man zei meteen dat hij geen verkoper was maar dat het een onderzoek betrof. Iets met auto's.
Hij wilde P. spreken. Maar die was niet thuis.

Toen ik hem adviseerde niet nog een poging te wagen werd hij vervelend. "Dat wil ik graag van de desbetreffende zelf persoon horen," klonk het badinerend.
'Die zult u nooit te spreken krijgen,' zei ik en ik hing op.

Meteen legde ik het in een e-mail voor aan de klantenservice van bel-me-niet

Na nog geen uur ontving ik dit antwoord:

.........U kunt zich voor telefonische marktonderzoek afmelden bij MOA (Center for Marketing Intelligence & Research).
Zij zijn te bereiken via hun website: www.onderzoekfilter.nl/................

Die raad heb ik direct opgevolgd.

..... Door deze registratie heeft u te kennen gegeven de komende drie jaar niet meer benaderd te willen worden voor onaangekondigd telefonisch marktonderzoek. Twee maanden voor afloop van deze drie jaar ontvangt u van het OnderzoekFilter een aankondiging dat uw registratieperiode op korte termijn verloopt. U kunt dan, indien u dat nog steeds wenselijk vindt, uw registratie bij het Onderzoekfilter voor weer drie jaar verlengen............

Ik hoop dat er nu geen speld meer tussen te krijgen is!
********************************************************************

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Verschrikkelijk is dat toch, de ongevraagde telefoontjes. Je moet er maar zin in hebben, kunnen en willen, maar wij hebben een geheim nummer genomen, sindsdien is het stil. Behalve dan de KPN, die weten het nummer natuurlijk wel. Af en toe bellen ze, ik sta ze dan zo kort en honds mogelijk te woord.

AVe zei

"'Die zult u nooit te spreken krijgen,' zei ik en ik hing op."

Geweldig!