20 juni, 2011

OK


Heeft u wel eens 0,0 seconde-minuut-kwartier-uur geslapen?

Ik dus............vannacht.

Alweer?
Ja alweer.

Zit nu met branderige ogen achter mijn laptop. Ik houd het kort (ook omdat ik geheid fouten ga maken).
U zult het met een soort steno-tekst moeten doen.

Vanmorgen om 9.50 uur had ik een afspraak bij/met de orthopeed.
Om 10.30 uur kon ik naar binnen.
Binnen twee minuten stond ik weer buiten...........met een formulier voor een MRI.

Operatie schouder gaat door. Ik zal waarschijnlijk in augustus onder 't mes gaan.

De uitslag van de MRI moet bepalen of het een grote of kleine ingreep wordt.
Ik moet sowieso een nachtje blijven, zo herinner ik me van de vorige keer.

Nu de kogel door de kerk is kan ik me erbij neerleggen.
Het slaapgebrek breekt me op.

Slijmbeursontsteking: blijf er ver vandaan mensen (van middelbare leeftijd).
Voor je 't weet zit je met een tendinitis calcarea en moeten er hamer en beitel aan te pas komen.
******************* 

2 opmerkingen:

Jacqueline zei

Laten we er van uit gaan dat alles goed gaat en je er ook baat bij zal hebben.
Sterkte en succes met de operatie !

Grs. Jacqueline.

Ellen ten Bruggencate zei

Ja, met dat vooruitzicht ga ik de operatie ook aan.

Links ging goed. Rechts zal ook goed gaan.