26 juni, 2011

Trouwdag



Feiten
P. bijna 26 - ik 21
Mama net zo oud als ik nu ben
40 graden in de schaduw
's Morgens vroeg knipte mij schoonzusje de mouwen van mijn jurk af
Zure jus d'orange op de receptie
Papa doodziek
"Dodenrit" over de dijk. Paard stond stokstijf stil of sloeg op hol.
Mensen doken de Binnenmaas in alvorens op de receptie te komen
Handjes schudden op blote voeten
Rijst in mijn onderbroek
Kapotte douche in het hotel in Willemstad
Een allerminst romantische huwelijksnacht. We waren beiden doodmoe en vielen, zodra we lagen, in slaap.

Ik heb die dag nauwelijks beleefd. Dat kwam mede doordat ik zero slaap. Het was zo allemachtig warm.

Daarom kan ik ook niet zeggen dat het de mooiste of leukste dag van mijn leven was.
Wel was het een onvergetelijke dag. Vandaar deze beelden.
**********************************************************************

1 opmerking:

AVe zei

Gefeliciteerd! Wel een leuk filmpje!