************************************
Gisteren heb ik weer een geweldig ergermoment gehad.
Nou ja - moment............ Het werd een stief kwartiertje.
Inmiddels groeit het aantal blogjes over de provider zo dat ik er maar weer een label tegenaan gooi.
Tele2 is continu bezig met "kwaliteitsverbetering." Na de laatste "verbouwing" (van eerder dit jaar) kregen we er een gids en een zenderindeling bij.
Maar (gratis) Eredivisie Live werd ons afgenomen.
Wat hoogst irritant is: de decoder reageert tergend traag op de afstandsbediening. Van zappen is geen sprake meer.
Vandaag nam ik dan eindelijk, met tegenzin, contact op met de klantenservice en meldde bovenstaande tekortkomingen.
De technische man (zo kwalificeerde hij zichzelf) zei dat veel klanten hadden geklaagd over de slome decoder.
"En wat gaat Tele2 daar dan aan doen," was mijn voor de hand liggende vraag.
"Krijg ik een nieuwe decoder?"
'Nee, dat niet. Maar als u een nieuw abonnement neemt, u wordt dan eigenlijk opnieuw klant, krijgt u wel een nieuwe decoder.'
Hij begon uit te leggen. Het enige wat ik hoorde was.'.....en dat kost vijf euro extra per maand. Ik kan het direct voor u in orde maken.'
"Ik heb een verouderde decoder en u verkoopt mij een heel nieuw abonnement?" (met verkopen bedoelde ik aansmeren - want zo voelde het)
Toen ik zei dat Tele2 alleen maar minder werd reageerde de man: 'tja, ik ben van de technische dienst.'
Waarom is het winnen van nieuwe klanten belangrijker dan service verlenen aan (tr)ouwe klanten?
***********************************************************************************************************************
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten