02 juni, 2011

Dag Willem O


Twee weken geleden bracht DWDD nog een hommage aan hem.
Daarna kon de "zoet gevoicede" presentator rustig inslapen.

Willem Duys werd (maar) 82 jaar.
Ik zet maar tussen haakjes omdat ik altijd dacht dat hij net zo oud was als mijn ouders. Maar dat was door de bril van een kind gezien.

Wij keken en luisterden naar Duys - want mijn ouders waren van de AVRO-kant.

De Vuist, Grand Gala, Muziek Mozaiek, Het Melkhuisje is wat me zo 1,2,3 te binnen schiet.

Willem lulde een tak aan een boom.

Dat maakte hem goed en irritant tegelijk.
************

2 opmerkingen:

Leonie Schoppema zei

Wat heb jij een heerlijke stijl van schrijven! Heel direct en heel kort maar zo verfrissend duidelijk en to the point.

Jacqueline zei

Heel goede herinneringen aan de programma,s van Willem Duys.
Het was klasse.
Die grap met de O !

Grs. Jacqueline.