23 januari, 2013

spELLEN



"Speel jij Wordfeud?"
Het werd mij vele malen gevraagd.
"Nee, dat doe ik niet. Daar begin ik ook niet aan. Het lijkt mij verslavend. Trouwens, ik heb geen iPad."

In juni gaf ik P. een iPad. Als afleiding tijdens de chemokuren.
Hij probeerde mij te verleiden. 
Met een grijns: 'Hier dan mag je er even mee. Jij kunt zo'n iPad toch niet weerstaan, El?! '
Dat kon ik wel.

Ik ben dol op spelletjes.
Hoe harder mijn hersenen kraken des te heerlijker ik het vind.

En dus ging ik vorige week door de knieën toen een verweggiestan-vriendin mij uitnodigde voor een potje Wordfeud.
Vooral het chat aspect sprak me aan.
Ik speelde één spelletje en had meteen door dat dit onweerstaanbaar leuk was. Maar ook een bedreiging voor andere bezigheden.

Dus gooide ik Wordfeud eruit.
Toch bleef het in het koppie zitten.

Nou ja - en nu zit ik met een stuks of zes vrienden woordjes te leggen.
Ik moet P. omkopen.
"Ik vul jouw pillendoosjes als ik jouw iPad mag gebruiken."
Zo gaat dat met verslavingen.
"Jij krijgt fish pie als ik staks met jouw iPad mag."

Ik ben 28 februari jarig.........
***

Geen opmerkingen: