28 juli, 2019

Zondagswandeling


Godzijdank is het droog.
Geen zon, maar ook geen regen. Hoewel het wel erg vochtig is.

Vandaag hebben we de luifel droog ingepakt en hoop ik dat wat er al twee dagen aan de molen hangt vandaag nog droogt.

Yorkshire Dales vinden wij een van de fijnste wandelgebieden in dit land.
De gastvrije boeren bieden je eindloze mogelijkheden aan.

Dwars over onze camping loopt ook een pad (foto boven).
Het is echt geweldig.

Je zet je auto op een veilige plek langs de weg, trekt je wandelschoenen aan, neemt een stok in de hand en stappen maar.


Schoondochter had mij een opdracht meegegeven.
Ik vind opdrachten fijn - het is een uitdaging die ik graag aanga en ik hoef niet te piekeren over kadootjes.

Grote placemats stonden op het verlanglijstje.
Tot nu toe was ik nog niet geslaagd, maar ik dacht in Hawes goede kans te maken.

Inderdaad. Bingo!
Waarschijnlijk heb ik veel te veel betaald, maar ze zijn koninklijk, mooi.......en groot.

Hawes is gezellig, pitoresk en heeft leuke winkels en kroegjes.


De dienst was net afgelopen. Er werden kopjes afgewassen en de kinderhoek was alweer opgeruimd.


Ook wij zijn opgeruimd en klaar om morgen het kortste stukje van deze vakantie af te leggen:
57 km.
***

Geen opmerkingen: