16 augustus, 2006

Ik vraag, Jan antwoordt (niet)

Ik geef niet op, het loopt de spuigaten uit met mevrouw Meulenbelt. Ik heb altijd nog enigszins goede hoop op het rechtvaardig denken van Jan M. Hierbij het vervolg.
Eerst mijn laatste e-mail aan de SP-leider en vervolgens mijn ingezonden brief aan het AD.

Tot op heden heeft U niet op mijn e-mail gereageerd.
Ik weet niet wat de reden daarvoor is, kan daar alleen maar naar raden. Heeft Mevr. Meulenbelt zo`n grote invloed?
Gisteren stond er een stukje in het AD over weblogs, waaronder die van uwpartijgenote. Daar heb ik ook op gereageerd.
Mocht het niet geplaatst worden, dan wil ik U er in ieder geval van op dehoogte brengen.
U verdient dat.

Ja, ik ken de pro-Palestijnse website van Meulenbelt.
Meerdere malen heb ik getracht een reactie te plaatsen over de censuur die zij toepast.
Het ging niet eens over het MO-conflict, maar mij was ter ore gekomen dat zij pro-Israëlische reacties verwijderde. Daar wilde ik opheldering over en heb dat in keurige bewoordingen gedaan.
Het ging mij om de vrijheid van meningsuiting. Mijn reacties werden telkens, zonder tekst of uitleg, verwijderd.
Mevrouw Meulenbelt houdt niet van kritische reacties.

Ellen ten Bruggencate
Rotterdam
http://vert-el-sels.blogspot.com/
(Eerder had ik een probleem met het gewraakte interview dat Jan Marijnissen gaf aan Penthouse en waarop ik keurig antwoord van hem kreeg. Dit is te lezen op mijn weblog. Ook hem heb ik aangesproken over de bedenkelijke weblogpraktijken van Anja Meulenbelt)

Het tussen ( ), is voor de redactie, om te verduidelijken dat ik al langere tijd hiermee bezig ben.
Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen: